ترجمه آنلاین متن هوش تجاری کامپیوتر

ترجمه آنلاین متن هوش تجاری کامپیوتر

Business Intelligence (BI) is identified as the most essential technology for the organization to purchase however, organizations struggle to realize significant business value from their BI investments: over 50% of BI projects fail . Prevalent categories of BI challenges include, amongst others, failure to use the BI solution when it is successfully implemented and challenges in managing overwhelming volumes of data as a foundation of BI  (discussed further in the literature section). Existing solutions to address BI failure and challenges are largely ineffective, highlighting the need for a new approach. We apply service research concepts to BI as a new approach to address BI’s prevailing challenges. In the context of service research aimed at gaining improvements in service systems, Spohrer states that the discovery of knowledge and the application of this knowledge to create value are two sides of the same coin. Service systems such as economies are able to grow as people and organizations improve at both knowledge discovery and knowledge application. An example is the success of the franchise business model where knowledge is discovered and then rapidly scaled (applied) across many franchises.

 

 

هوش تجاری به صورت مهم­ترین فناوری برای سازمان­ها به منظور خرید تعریف می­شود. با این وجود، سازمان­ها در درک ارزش مهم کسب­‌وکار به دست آمده از سرمایه­گذاری­های BIشان با مشکلات زیادی روبه­رو هستند: بیش از 50% از پروژه­‌های BI شکست می­خورند. دسته­‌بندی­های گسترده­ای از چالش­های BI شامل شکست در استفاده از راه­حل BI به هنگام پیاده­‌سازی موفقیت‌­آمیز آن و چالش­هایی در مدیریت حجم­­‌های عظیمی از داده به عنوان پایه‌­ی BI می­شوند (این موضوع در بخش پژوهش بیش­تر بحث شده است). راه‌حل‌های موجود برای مورد توجه قرار دادن شکست و چالش­های BI بسیار ناکارآمد هستند و نیاز به رویکردی جدید را اعلام می­دارند. ما مفاهیم پژوهش خدمت را به عنوان رویکردی جدید به منظور مورد توجه قرار دادن چالش­های گسترده­‌ی BI، به آن اِعمال کرده­ایم.

در زمینه‌­ی رویکرد خدمت که هدفش دست­یابی به بهبودهایی در سیستم­های خدمت است، Spohrer اظهار می­دارد که کشف دانش و کاربرد آن برای ایجاد ارزش، دو روی یک سکه هستند. سیستم­های خدمت مانند اقتصادها قادر به رشد همگام با پیشرفت کشف و کاربرد دانش توسط افراد و سازمان­ها هستند. مثالی از این موضوع، موفقیت مدل کسب­وکار حق رأی است که در آن دانش کشف و سپس به سرعت در سراسر حق رأی­‌ها مقیاس می­پذیرد (به کار می­رود).

 

 

 

تماس باما

آدرس : تهران - جنت آباد جنوبی - خیابان پنجم – پلاک47

 شماره تلفن : 02144648626

 شماره تلفن : 02144648681

شماره همراه : 09129227837

تماس با وایبر هم مقدرو می باشد.

پست الکترونیک : Daneshjoonline1@Gmail.com

/ 0 نظر / 4 بازدید